Zamówiony towar nie jest w porządku lub nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Doradzimy Ci w jaki sposób możesz zareklamować towar lub pomożemy w zwrocie produktów.
Chcę złożyć skargę dotyczącą produktu lub przesyłkiJeśli zakupiony produkt nie będzie działać poprawnie, zadbamy o pomoc w jego konfiguracji, naprawie lub wymianie. Należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go na nasz adres wraz z produktami. |
Chcę odstąpić od umowy i zwrócić produktW ciągu 14 dni od daty dostawy możesz odstąpić od umowy kupna, czyli zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny. Należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go na nasz adres wraz z towarem. |
1. Jak mogę skontaktować się z Działem Reklamacji?
Z naszym Działem Reklamacji możesz skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected] .
2. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania.
3. Jak postępować przy zwrocie towaru?
Możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę. Po zwróceniu towaru zwrócimy Ci zapłaconą kwotę zakupu w formie przelewu na Twoje konto.
4. Czy mogę odstąpić od umowy kupując jako firma?
Nie, niestety firma nie jest osobą fizyczną i dlatego nie może zwrócić towaru w ustawowym terminie 14 dni jak w przypadku osób prywatnych. Istnieje możliwość uzgodnienia wymiany towaru na inny towar.
5. Kto ponosi koszty wysyłki zwracanego towaru?
Zwrot towaru do naszego magazynu leży całkowicie w Twoich kompetencjach. Dotyczy to również kosztów z tym związanych.
6. Gdzie mam wysłać towar, który chcę zwrócić?
Zanim odeślesz towar, zapakuj go odpowiednio, a na zewnętrznej stronie paczki naklej etykietę z naszym adresem. Oto adres do wysłania paczki ze zwracanym towarem:
Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Słovakia
Jednak bądź ostrożny! Nie ponosimy odpowiedzialności za stan, w jakim otrzymaliśmy Twoją paczkę od przewoźnika. Dlatego przed wysłaniem towaru należy umieścić go w oryginalnym stanie w jakim od nas przyszedł, a opakowanie wypełnić materiałem, który zabezpieczy towar przed uszkodzeniami w transporcie. Jeśli mimo to coś stanie się z Twoją przesyłką w drodze do nas, natychmiast skontaktuj się z przewoźnikiem, który przejął od Ciebie przesyłkę i żądaj odszkodowania za powstałą szkodę.
7. Chcę wymienić towar (np. ze względu na zły rozmiar). jak powinienem postąpić?
Jeśli produkt nie był w ogóle używany (tzn. nie ma na nim żadnych zanieczyszczeń - włosów, brudu itp.), został jedynie przymierzony, istnieje możliwość wymiany produktu na inny rozmiar. Należy jednak wypełnić formularz reklamacyjny i wskazać w notatce żądanie wymiany na inny produkt/inny rozmiar.
8. Czy mogę zwrócić każdy rodzaj produktu?
Absolutnie nie. Prawo precyzyjnie określa, jakich kategorii towarów nie można zwrócić. Na przykład słuchawki douszne (słuchawki szpiegowskie) i tym podobne.
Kupujący nie może odstąpić od umowy, której jest przedmiotem
9. Kiedy otrzymam płatność za zwrócony towar?
Pieniądze za zwrócony towar wysyłamy najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i sprawdzenia zwracanego towaru. Zgodnie z prawem mamy 14 dni od dnia otrzymania towaru na magazyn na przetworzenie towaru objętego umową. Zwrot pieniędzy otrzymasz tą samą metodą, jaką otrzymaliśmy płatność. W przypadku płatności ekspresowych (karta kredytowa, Google Pay, Apple Pay itp.) pieniądze pojawią się na Twoim koncie w ciągu 3 dni roboczych. Przelew bankowy trwa zwykle 1-3 dni robocze. Jeśli płatność była gotówką przy odbiorze, należy wypełnić formularz numeru konta w formacie IBAN (dodaj także nazwę odbiorcy) w celu zwrotu, a my zwrócimy płatność przelewem bankowym.